Holger Wilcks – reklame, strategi, og marketing

Erfaren marketingchef og skaber af kommerciel kreativitet.

Holger Wilcks, Marketing, strategi, markedsføring, marketingchef, CBB Mobil, reklame

Jeg er marketingchef med 17 års erfaring i at skabe forretningsresultater gennem kommerciel kreativitet. Min erfaring er både fra reklamebureau- og kundesiden, hvor jeg har arbejdet med marketing i form af integrerede digitale og traditionelle kampagner på både nationale og internationale B2C og B2B markeder.

Som marketingchef for CBB Mobil og Bibob har jeg været ansvarlig for at rekruttere og opbygge en marketingafdeling med stærke kompetencer inden for digitale marketing, mobil markedsføring og social media. Blandt resultaterne kan jeg nævne skabelsen af en stærk brand-platform for CBB, der har skabt både medieomtale og salgsresultater. Arbejdet har været shortlistet til diverse awards.

Mine kolleger kender mig som en dedikateret og meget kreativ markedsfører med et stærkt fokus på at finde strategiske løsninger på strategiske udfordringer. Min hovedinteresse ligger inden for det, jeg kalder kommerciel kreativitet. Området hvor marketing, kommunikation, produkt og brugeroplevelse mødes og skaber et uimodståeligt kundeløfte.

Jeg har en cand.merc. fra Copenhagen Business School suppleret med post-grad. studier i marketing på Monash University, Melbourne samt kurser på bl.a. den Danske Reklameskole samt London Business School.

CV, Holger Wilcks