Hvad var det nu lige, der var galt med YouTube?

YouTube Gate: Sådan snyder YouTube annoncører - Undersøgelse viser, at investeringer i YouTube-reklamer kun måske giver 5-50% af den forventede værdi. Lær mere om Adalytics' afslørende rapport og dens betydning for online markedsføring.

Kommentarer lukket til Hvad var det nu lige, der var galt med YouTube?

Hvad er egentlig din plan for den demografiske guldmine?

Der er en demografisk guldmine i Danmark, som er købestærk, hurtigt voksende og decideret undermarkedsført. Her er markedsandele, som er lige til at plukke for den fremsynede markedsfører, der tager målgruppen alvorligt.

Kommentarer lukket til Hvad er egentlig din plan for den demografiske guldmine?

Tre myter om ældre er en chance for dansk erhvervsliv

Ingen anden funktion i en virksomhed er så besat og forblændet af ungdom som marketing. Der eksisterer tre grundlæggende forkerte myter om ældre, som gør, at virksomheder ikke griber de muligheder, der ligger i erfaring og viden.

Kommentarer lukket til Tre myter om ældre er en chance for dansk erhvervsliv

Hvordan ved du egentlig, om din digitale markedsføring er synlig og effektiv?

Alt for mange mediekøb i Danmark sker med alt for lidt dokumentation for synlighed og effekt. Det er især en udfordring i det digitale mediekøb, hvor marketingchefer bliver forblændet af mere eller mindre meningsløse effektdata, men forbeholdt svarene på nogle langt vigtigere og mere grundlæggende spørgsmål.

Kommentarer lukket til Hvordan ved du egentlig, om din digitale markedsføring er synlig og effektiv?