Hvordan ved du egentlig, om din digitale markedsføring er synlig og effektiv?
Alt for mange mediekøb i Danmark sker med alt for lidt dokumentation for synlighed og effekt. Det er især en…Mediebureauets interessekonflikter
De fleste store virksomheder bruger et mediebureau til at håndtere deres medieindrykninger. Men er mediebureauet en uvildig rådgiver eller en…Sådan får du styr på datasikkerheden i dit digitale mediekøb
Der bliver talt meget om medietransparens, men meget lidt om datatransparens, selv om udfordringen for virksomhederne om muligt er endnu…7 spørgsmål som giver dig indblik og sikkerhed i dit digitale mediekøb
En stigende del af de digitale medieinvesteringer bliver ædt op af bots, falske profiler og direkte svindel. Samtidigt bliver de…Styrk dit brand; gør ingenting!
Direktionsgange og marketingafdelinger er inficeret med strategitis; en uimodståelig trang til handling og nye strategier for at skabe bedre resultater.…Lær hver gang
Hvert år går det danske reklamemarked glip af anslået 2 milliarder kroner i tabte effektivitetsforbedringer, fordi læring og viden bliver…Store forventninger og hvordan marketing kan levere
Alt for mange kampagner skuffer. Ikke fordi strategien er forkert, men fordi marketingchefen ikke er bevidst om, at hendes vigtigste…Zen og kunsten at bedømme reklame
Du har briefet reklamebureauet, som har arbejdet i uger. Nu er de endelig klar til at præsentere kampagnen. Det er…Hvad du i virkeligheden kan lære af Kodak
Hvor mange af os har ikke grint af Kodak? Vi har siddet til en præsentation, ordet disruption har bølget i…The Man in the Hathaway Shirt
En midlertidig strejke i mit ansigts venstre side har sendt tankerne på strejftur til en 66 år gammel og revolutionerende…